Sider

mandag 26. september 2011

I spilled the ink across the land

I dag har jeg hatt min første sangtime.
Jeg er så amatør når det kommer til sangteknikk, så jeg er a blank canvas i den avdelingen. Men det var gøy! Jeg måtte si brr. Eller synge brr, da. Hørtes superkult ut i alle fall.

Nå skal jeg snart opp igjen på skolen, for å ha min første bandtime. Det tror jeg blir fett.

Jeg går forresten frem og tilbake til den skolen uendelig mange ganger til dagen. Eller i alle fall tre.
Det er sykt langt. Eller ikke så langt. Men sikkert en kilometer! Selv om Google Maps sier 600m.

Google har ikke peiling.

I natt gjorde jeg forresten dette:

Musikkteori. Hurra!
Det er stor fare for at alt er feil. 

Men nå må jeg gå! Fordi det tar ikke 10 minutter, Ingrid. Det tar et kvarter å gå. (Det kan jo ikke bare være 600 meter, sant? Greit. Jeg går seint.)

Eg he d bra! 

Dagens anbefaling: Paper Aeroplane - Angus & Julia Stone 

4 kommentarer:

RaKhir sa...

Gøy!

Mum sa...

Gikk bandtimen bra?! Høres ut som du har det bra!!

Halvor sa...

Skypetilgjengelig snart?

Ingrid sa...

Nå skal Sky være up and running!