Sider

mandag 12. september 2011

Choices, it's always what you make it

Det finnes mange valg her i livet.
Hva skal jeg gå med i dag? - Et valg som har ført til mang en forsentkomming på skoler og arbeidsplasser. Hva skal jeg bli? Hvor skal jeg bo?, er spørsmål som kommer igjen og igjen. 
Skal jeg kjøpe chips, eller ikke?, er noe som opptar mye av min hjernekapasitet. 

Men akkurat i dag, kan du gjøre et valg sammen med, forhåpentligvis, de fleste andre nordmenn. 
I dag kan du være med på å velge hvem som skal bestemme. Hvem som skal representere deg. For du er Norge. Og jeg. Og våre politikere skal representere oss. Da må vi jo sørge for at det er de rette som har denne jobben! Og da er det faktisk ikke noe annet å gjøre enn å løfte på den såkalte "stussen", og besøke et valglokale.

Dette gjelder selvsagt alle utenom meg. Min stuss forblir godt plantet. 
Jeg bor i Liverpool, og kommer til å følge valget på en god avstand. 
Men jeg har altså forhåndsstemt, for de som ikke skjønte det. 

Så, plis. Stem. Det er ikke vanskelig. 
Og husk: hvis du har stemt, kan du klage så mye du vi! Hurra. 

Men, speaking of! Jeg bor jo i Liverpool. (selv om jeg later som om jeg er på ferie, og derfor spiser akkurat hva jeg vil, og shopper hver dag, "se, så fine sko!")

Her er et lite bildedryss:
Rett nedi høgget finner man Gustaf Adolfs kyrka, den skandinaviske sjømannskirken. Koselig!

Skal nå begynne letingen etter Quagmire Lane. Høhøøøø.

Liverpool sitt øye.

Albert Dock

Jeg bor i en by som har sånn her i butikkene. 

Se, så fint!

Lurer på om hun kom hjem med en sko, og tenkte: "Oi, hvor er den andre?"

Det måtte jo skje. Uunngåelig. God pose!

Cute!

Prawn Crackers. Nei, ikke isopor.

En bror! 

En fornøyd Ingrid i ganga i leilighetsbygget vårt. 

Hade.

Dagens anbefaling: Choices - Bernhoft. Men også: VALG 2011!

4 kommentarer:

Line sa...

Jeg gleder meg sååå til å komme på besøk! :D

Anonym sa...

MARIE GLEDER seg også! Du har så fin blogg, Ingrid! :D Jeg tror du liker Liverpoolganske godt, jeg ;)

Ingrid sa...

Hurra! Jeg og :)
Vet du hva? Det tror jeg og!

Anonym sa...

Kjekt lesestoff! :)

Her er den linken jeg fortalte deg om:
http://www.liverpoolcu.co.uk/wordpress/
(kristne studenter fra alle land som møtes i Liverpool)

-a