Sider

onsdag 7. september 2011

When you’re up for it before you’ve grown


Nå er jeg i gang.
”Begynnelsen på eventyret ditt”, som mamma så fint sa det.
For det er jo det det er, er det ikke?
Følelsen da jeg satt meg på toget mot Kristiansand var helt annerledes enn alle de andre gangene jeg har gjort akkurat det samme. Jeg kunne ane en liten skjelving i hendene, og noen bittesmå, og ganske få sommerfugler i magen. Fordi enda har det ikke helt begynt. Men når jeg setter meg på flyet så tidlig i morgen tidlig at det nesten ikke er lov til å kalle det morgen, da tror jeg sommerfuglene vil ha vokst litt.

For da begynner det.

Nå gjelder det å kveile hodet mitt rundt tankene om at jeg faktisk flytter. Flytter til et land som ikke er mitt hjemland. Jeg flytter til et land med en helt annen dronning enn i mitt land. Jeg forlater mitt land, og drar til noen andre sitt.

I år skal jeg adoptere dette nye landet.

Og soundtracket til denne reisen, og dagens anbefaling: Towers - Bon Iver


Sånn ser det ut når jeg prøver å ta bilde av gamlelandet ut av togvinduet. Hei, mac!

5 kommentarer:

Anette sa...

Bon Iver <3 Lykke til Ingrid. Håper du kommer til å trives :D

kamilla sa...

Lykke til!

Anonym sa...

Bon Iver er nydelig!
-a

Line sa...

Lykke til, Ingrid! :) <3

Ingrid sa...

Tusen takk! :)

Bon Iver er vakkert!