Sider

lørdag 2. oktober 2010

Every word you say, I think I should write down

Eller. Hvis "you" er fysiologiboka, så. Jeg elsker å lese fysiologi en hel lørdag.
Kan man ha roligare???
Egentlig så er det ikke gøy i det hele tatt. Det eneste som hjelper er Spotify og sjokoladeboller. Men de hjelper meg ikke å forstå hva den elektrokjemiske gradienten er. "Summen av de elektiske kreftene og konsentrasjonsforskjellen som påvirker transporten."

OK.

Så det er sånn her jeg bruker min helg:



(Tok bare med dette bildet fordi jeg er så syykt stolt av disse tegningene! Jeg kan det å tegne lunger, tydeligvis!)

Dagens anbefaling: What's the Point - Johnossi

2 kommentarer:

Line sa...

Sei ifrå hvis du får fysiologiøvedose og trenge smashsjokolade og film!
Men du e jammen flink å lesa, det må eg sei!

Ari sa...

Stå på Ingrid, detta klare du. Det e jo ikkje vanskelig!

Ari