Sider

søndag 19. september 2010

Noen ganger

...lurer jeg på hvorfor jeg orker å la en fotballkamp ødelegge dagen min.
Søndag er opprinnelig favorittdagen min, og denne søndagen skinner sola, jeg har ingenting jeg må, og den har omtrent alle kriterier for å bli as wonderful as ever. Men akkurat nå er den like grå og ekkel som en mandag man skal ha eksamen, der man ikke fikk sove natta før, det er regn og sludd, og man får ikke sangen "Alejandro" av Lady Gaga ut av hodet...

Grunnen: Liverpool har nettopp tapt mot ManU.
Og jeg er nedbrutt. Skikkelig!
Derfor lurer jeg litt på hvorfor jeg gidder å bry meg så masse.

Men så husker jeg det.

(Bilde fra Telgraph)













(Bilde fra Daily Mail)















(Bilde fra Daily Mail)














Oppturene.

Alle de fantastiske oppturene.
Det gjør det så definitivt verdt de litt grå fotballdagene.

Come what may, jeg har troa.

We love you, Liverpool, we do!
Oh, Liverpool, we love you!

Dagens anbefaling: Come What May - fra Moulin Rouge

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjenner meg igjen i denne artikkelen. :)

Ingrid sa...

Ja. Men nå begynner jeg å bli en smule utålmodig i ventinga på en av de mye omtalte oppturene...
Hehe, satser på at nye eiere gir et lite boost!:)