Sider

fredag 17. september 2010

Pack a suitcase, wander to the next town

Eg leve!

Men bloggen har som vanlig fått lide under min latskap. Så jeg må bare beklage til min(e) ene/to-tre leser(e).

Glade dager leves. Man træner og haver det fædt.
I går brukte jeg superkreftene til kulestøt, før jeg gikk meg noe vill i heia. Men jeg hadde kart, så til slutt kom jeg fram. Bare fra en litt annen plass enn alle andre. Tidligere denne uka klatra vi i trær. Evig fet.

(Fotografspiren i leiligheten har her fått ta bilde av et motiv med en såkalt "dult". Jeg vet at det ikke er lov. Men hår i øynene kom i veien da konsentrasjon trengtes. Flott at jeg hadde bibliotekarhår en hel kveld, og likevel ikke vet hva hverken trombocytter eller monocytter er. Great.)

Det eneste minuset i den ellers så gyldne hverdagen, er en liten manko på synging. Eller, jeg synger. All zeh time, men det er liksom bare i stua, på kjøkkenet, i dusjen, og av og til når jeg drister meg til å slå av en liten trall når jeg sykler. Det hadde vært herlig pinlig om noen hadde sykla bak meg da, i og med at jeg ikke hadde merka det, grunnet den relativt store bagen som til tide og utide absolutt skal befinne seg på ryggen min. Den dreper alt som heter sidesyn, og gir ordet "blindsone" en helt ny betydning. Men, som sagt: eg leve!
Skulle ønske vi kunne ha bytta ut fysiologitimene med sangtimer og musikkproduksjon og sånn. Hadde vært tidenes feteste linje! Men det tror jeg kanskje ikke skjer... Så jeg får bare lese om blodplasma og sånn.

ELLESR! Eventuelt "ellers":
Liverpool-tur er booka! Om litt over en måned skal jeg besøke Fernando og Steven og Joe og sånn. Og Lars og Arvid, da! Liverpool-Napoli skal ses fra Anfields herlig ubehagelige seter, og ei langhelg skal tilbringes i Liverpool og Southport. Så da skal suitcasen packes!

Nå er det tid for chillaxin' med Firstprice "Cola Free".

Pax ab, peeps!

Dagens anbefaling: Stop Crying Your Heart Out - Oasis

1 kommentar:

Line sa...

Jeg tror i alle fall temmelig sikkert jeg er din aller mest trofaste leser. Selv om jeg har ganske mye inside information på omtrent alt dette du skreiv om fra før. Men vet du, -du er jammen flink å skrive! :)