Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Any normal life will do too

Høst

grasiøst
grenseløst
hasardiøst
hensynsløst
kuriøst
melodiøst
mirakuløst
nervøst
pøst
religiøst
røst
sjenerøst
strabasiøst
tidløst
trøst

Skjønner ikke helt hva som er så ille med høsten?

- Stearinlys passer til alle anledninger
- Det er greit å se film når som helst
- Man kan drikke varm drikke fra en kopp man holder med begge hendene
- Man kan hoppe i hauger av løv
- Det er lov til å chille
- Jeg kan hoppe i sølepytter uten å komme til rektor! (selv om det er litt som å bite meg selv i tåa hvis jeg bruker de hvite Vans-ene med hull i. Og det gjør jeg jo...)
- Utenfor ser ut som en tapet fra 70-tallet. Alt er gult, brunt og oransje
- Man kan sitte og stirre inn i peisen i timesvis. Eller i mitt tilfelle: stirre inn i en vanndrevet elektrisk ovn.
- Det er ikke så lenge til jul!
- Man kan gå med rød anorakk
- Man kan gå med skjerf inne og ute og hele tiden. Det samme gjelder lue!

Jeg liker i alle fall høsten.
Og bandet som leverer the soundtracks of this season: Band of Horses. Perfekt.

Nyt hausten! Både den ute, og denne.

Dagens anbefaling: Blue Beard - Band of Horses