Sider

mandag 11. oktober 2010

The geek in the pink

MIDDAGSTIPS!

Jeg lagde ikke maten, så jeg kan liksom ikke legge ut oppskriften helt.
Men jeg kan si dette: hvis saus er bedre når den er rosa. Så rosa saus.
Altså rosa saus > hvit saus.

Med det sagt, kan jeg presentere dagens middagstips:

Fiskepudding i rosa saus!

Line gjorde dette:

1) Kokte poteter

2) Stekte skiver av fiskepudding helt til det så ut som sånn grilla marshmellows (marshmallows? mæshmellåos?) skal se ut, ikke sånn som de dessverre alltid blir seende ut når jeg griller dem...


3) Lagde hvis saus fra pose

4) MEN SÅ KOMMER TWISTEN!

Rød konditorfarge!



Og vips! Rosa saus.


And to top it all of: REKER!


Jeg syns i alle fall det var veldig gøy...



Dagens anbefaling: I Am Not A Robot - Marina and The Diamonds

1 kommentar:

Line sa...

Marshmallows med rosa saus neste gang? ;)