Sider

tirsdag 10. mars 2009

We love you Liverpool, we do!


Det er mye jeg liker her i verden. Det er jo en del jeg ikke liker og, men jeg vil heller skrive om det jeg liker!
Og noe som virkelig står høyt på den lista der, er fotball. Jeg liker fotball.
Og jeg er, og har alltid vært, stor fan av Liverpool F.C.

Steven Gerrard, Fernando Torres, Jamie Carragher, Xabi Alonso.
Ah, som musikk i mine ører (musikk er forøvrig noe av det andre som står høyt på lista mi!)

Liverpool - Real Madrid 4 - 0. Fantastisk.

Manchester United - Liverpool 1 - 4! Awesome!

Liverpool, påsken 09: here we come!


Dagens anbefaling: First day of my life - Bright Eyes

4 kommentarer:

Mariapiakallevallevia sa...

Hehe, gratulerer med seier:D Kunne egentli ønske at eg au heide veldi på et fotballag. For d e jo veldi gøy, bare ein engasjere seg litt.

Line sa...

ÅO-JE :D

Ingrid sa...

Det ER veldig gøy!:D

Lars Frøsland sa...

Halleluja!