Sider

onsdag 4. mars 2009

Schwache Menschen

Ja, DDRs tittel treffer godt. Til og med ikke Ingrid klarte å la være. Jeg har fått meg blogg.
Dagbok og slike ting har jeg aldri klart å stifte noe nevneverdig vennskap med, så jeg kan ikke love at oppdateringene vil komme på løpene bånd. Jeg kan egentlig ikke love at de kommer på noe bånd en gang. Men en gang innimellom kan det jo hende at jeg får et øyeblikk av svakhet/styrke (you choose), og blogger om et eller annet...

Kanskje vi ses?

Tittel:
Schwache Menschen - DDR (Atle Antonsen og Johan Golden)

4 kommentarer:

Line sa...

Nei, DETTE hadde jeg ALDRI trodd! Men jeg liker det :D

Ingrid sa...

Ganske lunt;)

Mariapiakallevallevia sa...

Eeeeevig luuunt:) hilsen maria, jensen, magne, christiane og lineliussen (en gang til):)

Feed sa...

Åh, jeg har visst kommentert allerede ;) Hehe. Dette var COOL. Keep up the good work! :)