Sider

tirsdag 29. mars 2011

I'll come back when you call me, no need to say goodbye

Skal bare en liten svipp til Liverpool først!
Jeg har nemlig takket ja til plassen jeg fikk på LIPA!

LIPA står for Liverpool Institute for Performing Arts, men i Norge er skolen kanskje mer kjent som "Paul McCartney-skolen". Den heter altså ikke det. Det hadde blitt litt for rart...?

Men uansett! Der skal jeg i alle fall gå!
Etter å ha sendt inn søknad og demo, og vært på audition i Oslo, fikk jeg nylig tildelt plass.
Jeg ble litt glad.

Fra høsten av skal jeg studere Popular Music and Sound Technology der, og blant annet ha fag som "songwriting". Helt greit for meg. :)

Og! Lars blir med! Så da inntar meg og min bror forhåpentligvis Anfield ca. annehver helg. Kan man ha roligare?

Så jeg vet hva jeg skal til neste år! Og det er ikke engang april! Fy søren, that must be some kind of record...

Beklager forresten en noe laber kvalitet på dagens innlegg, men når det kommer to innlegg på 3-4 dager, må dessverre innlegget lide. Kvantitet går tydeligvis på bekostning av kvalitet på denne bloggen. Hoy!

Dagens anbefaling: The Call - Regina Spektor

7 kommentarer:

Feed sa...

Nei, så kult, har du søkt igjen?? Så bra at at de fortsatt vil ha deg ;) Men er det et år, eller lengre...? Da satser jeg/vi på å komme over på besøk, dét hadde vært lunt ;) Gratulerer, så uendelig mye!!

Karin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingrid sa...

Ja, jeg gjorde det, hehe, de vil visst ha meg der;)
Det er et år.
Besøk hadde vært så koselig! :D

Tusen takk!<3

Feed sa...

Så fantastisk! Utrolig glad på dine vegne :) Vet du når dere flytter over og slikt da, eller...?

Ingrid sa...

Takk:)
Det blir i begynnelsen av september, tror jeg...

Anonym sa...

Gratulerer Ingrid! Høres spennende ut

Ingrid sa...

Tusen takk!:)