Sider

torsdag 7. mai 2009

Dagens anbefaling

...er Medisin og Psykiatri av det legendariske bandet fra Norges harde vestland. Har vært glad i liveversjonen lenge, men nå har CDen Våre Demoner gitt meg studioversjonen. Tusen hjertelig takk til Kaizers Orchestra!

Ellers er Ingrid russ, og gjør ifølge noen litt lite ut av det. Jeg har tatt to russeknuter da? ;) Bare vent, there is more to come! Kanskje jeg til og med drister meg til å se fem disneyfilmer på rad! Du og DU for en russ! Denne ville russen har forresten blitt gitt navnet "Jern-Ingrid". Hurra.

(Vår kjære russefotograf Guro står for bildet)

Også har jeg ett ord (navn) til dere alle: Bolaños! For en spiller! Start har tilsynelatende innført regelen "gi ballen til Bolaños, han vet nemlig hva han skal gjøre med den". Tippeligaens helt egen Messi, det er det han er. Det er en grunn til at Hulsker er toppscorer per dags dato, en grunn med fornavnet Christian.
Vi er Start, og vi er stolt av det!

Også vil jeg gjerne benytte anledningen til å si at det er meget koselig at Line har "fenge sæg ein heilt egen Morten":)

6 kommentarer:

Line sa...

Hehe! :D

Eg vil ver me å sjå Toy Story og Løvenes Konge... ;)

Ingrid sa...

Åh, ja, jeg har lyst til det!:)

Nå har jeg forøvrig tatt to til! Spist et rått egg, og spist 200g sjokolade på 10 min (nærmere bestemt 6 minutter og 50 sekunder!) ;)

Mariapiakallevallevia sa...

russeti e gøy. i natt døina mi i klassen, åsså hadde mi oppvekning på 1. klasseinternate hver time. å di hadde musikklæreprøve i dag:D haha. De hadde tatt ein av kvert par av skoan åkkas å hengt de opp i flaggstanga om natta, så derfor måtte mi jørr igjen. Åsså kidnappa mi Gunnar, direksjonslæreren, bandt han fast i ein flaggstang, og dansa krigsdans rundt han. hehe:D

Ingrid sa...

Dere gjør sykt mye ut av det! Hørtes konge ut!:D

Er det mange av dere som skal til Kongeparken eller?

Fru Irene, ho pene sa...

Våre Demoner er helt fantastisk! Den står på repeat her, mens jeg leser til eksamen! Glad jeg fikk tak i en utgave av den :)

Kos deg med russetida! Vi døgna i hagen til kjekke Solvang - det kan anbefales! Han setter til og med opp lavvo til dere, om dere spør. (Men nå vet jeg ikke om du har Solvang en gang ;)

Ingrid sa...

Solvang <3 Noen skal sove hos han, men jeg er slapp, og skal bare sitte i et tre i morgen tidlig;)

I dag var det grilling og volleyball, jeg må si at jeg virkelig koser meg ja:)

Lykke til på eksamen!