Sider

søndag 25. juli 2010

Folk som flytter sånn litt over alt!

Nå er det ca to dager til min kjære bror flytter til det store utland! De Britiske øyer! Stedet der fregner er vanlig, huden er bleik og håret er rødt. Hos familien Frøsland, gjetter du? Neinei! Ikke denne gang! Lars inntar England! Der skal han og Arvid få med seg alt som er mulig å få med seg av Liverpoolkamper i høst. Jealous? Øøø.

Jeg unner dem virkelig denne reisen, og jeg håper de får et fantastisk halvår!

Lykke til, gutter! I’ll miss you!


Nytt på min såkalte ”front”, er at jeg har kommet inn på idrett på UiA til høsten!
Det blir skikkelig spennende, og jeg gleder meg!
Meg og min roomie Line er klar for K-town!

Herleg!

(<- (c)Line)

Det eneste minuset, er at ”alle andre” skal til Bergen. Jeg kommer til å savne dere! Men det er da ikke så langt mellom Kristiansand og Bergen, er det? Hurra for Lavpriskalenderen hos Norwegian!

Og btw: kom gjerne neste lørdag! http://dingrid.blogspot.com/2010/07/ingrid-inntar-fiskebrygga-lrdag-31.html

Dagens anbefaling: A-Punk – Vampire Weekend
(Takk til Marie for meget god innflytelse! <3)

6 kommentarer:

Line sa...

Ja, det kan jo ver mi ikkje får det så heilt verst på sørlandet... ;)
Eg bli med å besøge de blaude bergensaran! :)

Ingrid sa...

Konge!:)

Elisabet (: sa...

Eg glede meg t hærlige Ingrid ska komma på besøk i Bergen:)!

Ingrid sa...

Eg gleder meg til å besøke herlige Elisabet og resten av den fiiine gjengen i Bergen!:)

Andrea sa...

Nå er jeg kraftig fornærma for å ikke bli nevnt under kategorien "alle andre"!
Screw Bergen... Untatt når jeg skal på besøk ;)

Ingrid sa...

"Alle andre", som i at det ikke er ALLE. For det bor noen fine noen i Trondheim og, blandt annet <3