Sider

fredag 4. juni 2010

There's something about London

For en uke siden, gikk jeg rundt i Carnaby Street right about now. Og jeg nøt det. Det er nemlig noe med London. Atmosfæren som virker avslappende på meg, selv om jeg er midt i en storby. Jeg trives, rett og slett! Og når en reiser med to herlige jenter som ikke vet hva "negativ" betyr, ja, da kan det nesten ikke bli bedre. En suksesstur fra ende til annen, hvis en ser bortifra den lille hendelsen på Sola flyplass. En rød Opel i manko, men med masse annet i bagasjen! Det var sikkert noen som trengte den bilen enda mer enn oss. Øh...

Men nok om det! Har en to døgn i London, og ingen planer eller mål utenom en fantastisk konsert, får man gjort utrolig masse! Vi shoppet og koste oss, og fikk til og med tid til å CHILLAXE på Starbucks. Men hovedgrunnen for å i det hele tatt dra på tur, var at vår kjære John Mayer tok turen til Wembley Arena. Da måtte vi og. Og jeg er utrolig glad for at vi dro, for er det noe av det beste jeg har vært med på. Jeg smilte og koste meg gjennom hele showet, og jeg liker å tro at min kjære John likte det og;)
Med et tilfreds smil om munnen og en skrapa bankkonto dro jeg tilbake til gamlelandet.

Takk for turen!
"But the age of miracles hadn't passed,
For, suddenly, I saw you there
And through foggy London Town
The sun was shining everywhere."

A Foggy Day in London
Dagens anbefaling: Stop This Train - Live at the Nokia Theatre - John Mayer

1 kommentar:

Line sa...

Ååå :D
Bare si ifra neste gang du vil ta en tur dit ;) Eg e SÅ med, omigjen og omigjen! :D
Tusen millioner takk for en helt konge tur!