Sider

søndag 23. mai 2010

Update!

"OI!", tenkte du kanskje nå. For her var det liv! Store forandringer har kommet til en av Norges minst besøkte blogger. Og minst oppdaterte. For jeg skal ærlig innrømme det. Her har det ikke vært mye liv (rai, rai). Jeg kan ikke love en superforandring med haugevis av innlegg og masse effektivitet, men jeg har i alle fall fått en fin bakgrunn.

Så. Hils på bloggen min. Den er ny her. På en måte.

HAHA! Og btw: alle kommentarene forsvant. I guess that's the price I had to pay. Jaja. Så det er ikke en skikkelig loner-blogg der ingen kommenterer, kommentarene har bare tatt kvelden. Rett og slett.

Snakkas!

Dagens anbefaling: (Some things stay the same)
Liveversjonen av Daughters - John Mayer

5 kommentarer:

Geir sa...

Jeg kommenterer gjerne! Hvor lå bloggen din før? Kanskje vi kan redde de?

Line sa...

Galneslig så fin blogg du he nå ;) Eg vente spent på oppdateringa i fleng! :)

Ingrid sa...

Geir!:) Hurra! Den het "free-ingrid.blogspot.com". Tenkte ikke noe særlig over det å bytte navn, men det ble jo noen forandringer. Heh! Hvordan er det å være på Solborg, nå? Savner dere oss? ;)

Ja, ikkje væl, Line? ;)
Plutselig så kommer det et innlegg! Kanskje...

Heidi Øksendal sa...

Fint design du har fått på bloggen :) Skal følge med her ;)

Ingrid sa...

Takk! Så gøy! Settes pris på:)